Friday 7 October 2011

NI SAMBUNGAN BAB SATU TU . . .
hmm aku x ingt la bpa ari mmat kna thah tp phak osptal xwat pa2 lngsong kat mmat ..
while cuci darah pon mak yg wat ..
hmm mmat kna than kat wad sbb da nk kna wat operation kat mka .
nk kna jait blik kning dia yg terkoyak .. kranya kna wat pembedahan plastik la ..
sbb nk kaver blik isi dia yg terkeluaq 2 ..
* OPS LUPA NK HABAQ TIME WAT X-RAY MLM XCDENT 2 DEPA HABAQ X DAK YG PTAH *
bpak pon dh bsing sbb dh brapa ari tp xdak wat pa pon ..
mlm yg ke4 kot x slap aku depa phak osptal jnji dgn parents aku esk org pertma mmat akan msuk blik operation ..
bpak pon kta 2 pon klau xdak emergency case la kn
hmm bpak kta x pa la kta tngu ja la smpai esk .. kalau xdak apa2 mmg siap la osptal 2 ..
. . . . . . . . . . . 
esk pgi 2 mcm besa la aku . bapak dgn adk p osptal .
p2 mak ckp mmat x msuk operation room ag .. doc ckp ada emergency case ..
bpak apa lg trus kol makcaq n mrh2 phak osptal ..
bpak bkan apa .. dia x ska la dh jnji tp xwat .. ksian kat mmat .. 
dh la kna posa lbeyh dr 24 jam .. mmat pon asyk dok tnya ja bla leh mkn .. 
2 yg bpak mrh sgt 2 .. mmg kecoh la tgh ari 2 dgn sora bapak n makcaq .. 
paih tu nurse kta x pa la bg la mmat mkn dlu .. bpak kta kalau mcm ni kn snang ..
habaq awai2 . xyah la mmat tngu paih tu posa lma2 .. ksian kat dia sma ..
dlm kol 7.3o mlm blik umah .. mak yg jga mmat kat osptal .. 
dlm kol 11.0o x slap aku mak hntr msg kat bpak yg mmat dh msuk blik pembedahan ..
so yg tman mmat mlm 2 mak . mak caq dgn pak caq . 
aku dgn bpak berdoa kat umah ja .. 
alhamdulillah dlm pkol 4 lbeyh 2 mmat dh leh kluaq dr blik 2 .. 
mak kta kuaq2 ja blik 2 dia trus mnta mkn .. ksian kat mmat :'(
esk 2 aku p mlawat mmat .. aku ingt kn mmat kna than 2 ari ja lg kat osptal sbb dh wat operation
tp mak dgn bpak x bg blik ag // mak dgn bpak nk wat x-ray skali lg dkt kaki
sbb kaki mkin bengkak .. mak teh biah kta maybe urat msuk angin ..
tp lpas wat x-ray 2 .. bru depa habaq kki mmat mcm retak skit ..
so nk kna wat operation skali lg .. yg plik nya dok kat osptal dh nk dkt sminggu bru nk hbaq ..
apa cter ..x kn nk tngu trok bru nk amek tndakan ..
( dlm ati aku . kalau aku byk duit aku hntr mmat p osptal swasta )
hmm so 8.9 mmat wat operation kat ltut dia ..
kna psang skru nk bg posisi kaki 2 sma blik .. 
tp aku tgk antra kaki dgn mka .. mmat lbih skit kat kaki ..
maybe kaki amek msa nk smboh . smentara nk sebati dgn skru 2 ..
hmm yg ni ja la aku asa aku leh update psai keadaan mmat
esk hari nya aku dh nk kna blik shah alam ..
sbb dh sminggu x p klas ..huhuhu sdeyh nk tngai mmat mcm 2 ..
aku nk tebus slah aku dgn jaga dia smpai la ok blik .. 
tp mcm bang chik ckp plajaran pon pnting gak
APA PON X BOLEH AIH && ,


ni keadaan after operation 2 .


 ni dlm posisi yang dkt nah !


ni kaki after operation .


nmpk dak darah . kat ctu la boh skru .


ni bhagian kning yg kluaq isi 2 


No comments:

Post a Comment