Thursday 6 October 2011

31 OGOS 2011

bab S A T U . . .

sumpah ! aku x kn pernh lupa tarikh nieyh ..
yarh mmg btoi ni ar mrdeka dgn raya aidilfitri yg ke-2 .
tp bkan stakat 2 keraian ni aku smbut . aku smbut dgn brita sdeth jgak 
OOOooppsss bkan aku sorang tp kmi 1 family .. 
ari 2 aku mnta tlng adk aku (badiuzzaman ) p bli tket bas nk blik shah alam 
almaklumlah bli last mnit mmg tket bas cpat hbis .
dia pon bli tp slap p bli trun JLN DUTA . 
aku ckp la xmau jauh dgn shah alam 2 ..
bpak soh p tkaq n mak soh aku ikot skali 
tp dia x mau dia kta nk p sorang ..
time 2 aku dgn mak dh rsa plik . 
bpak soh dia rhat dlu . ya la bru smpai umah nk kuaq p tkaq dh
bpak kta 'rehatlah dlu . nk kalot p mna .'
tp dia kta x pa nk p la gak .. so bpak pon apa g dh asa lain
bpak byk kli psan bwk moto lek lok jgn bwk lju2 .. ni raya byk qeta 
. . . . . .  . .  . 
xsmpai spuloh mnit ada org kol bpak . aku dh cuak gla time 2 ..
aku p dapoq nk tlng mak msak . skali bpak mai habaq MAMAT XCDEBT KAT AMPANG JAJAR ADA ORG KOL TD .
bpak apa g trus la p tmpt 2 .. hmm aku . mak dgn adk dok kat umah 
stengah jam pas 2 member mmat mai . mak mnta tlng depa p tgk mmat mcm mna .
depa pon p n kol no umah .. mak jwab n then depa ckp dia moto trok . helmet pecah ..
mak dgaq helmet pcah mata mak dh lain . 
aku dh x sngup tgk mak mcm 2 .. aku lri kluaq dpan umah .
*aku tereyaq smbl kol imah .. juz kongsi imah .. TENGS  IMAH :')
( sat2 nk lap ayaq mata sat he he he he )
pas 2 smbong blik bpak kol mak hbaq stand by ja . sat g bpak kol bru p ospital .
tp aku dgn mak dh x snang dduk . kmi p ospital gak x tngu bpak kol . 
mak p amek cik mie dgn mak ndak dlu .. 
smpai osptal trus mak p kat mmat . aku trus p kat bpak tnya mmat mcm mna .
bpak kta mmat x dak apa luka kat muka ja . time 2 aku nmpk mka bpak dh ok skit so aku pon x isau mcm td .
so mak jga mmat smpai la esk ari nya .. serius aku x leh tdoq mlm 2 slagi aku x tgk mmat mcm mna .
esk 2 bpak kta ptg bru leh p osptal nnt mak mai amek aku .
aku dok sorang at umah . mcm semlm aku tereyak ja sbb aku nk tgk keadaan mmat 
aku x trlepas rsa berslah . sbb aku asa kalau bkan aku msti mmat x jd mcm ni . 
ptg 2 smpai osptal aku tgk rmai yg lwat mmat . 
pas slm ja smua yg ada kat stu aku trus p kat mmat . than ja ayaq mata dr kuaq sbb rmai org .
bnda prtama yg mmat ckp lpas nmpk aku 
' weyh tket bas ang mcm mna ? ' dia asa berslah sbb aku x jd blik sbb dia
aku terharu + sdeyh bla dgaq diaq ckp cm 2 .. aku kta xpa jgn pkiaq .. 
hmm luka dia trok gla .. hmm aku asa ni ja kot yg leh aku cta .. dh x lrat nk tlis nnt kn bab 2 yarh :)
ni gmbr mmat utk tatapan korang :


ni gambar before buat operation okai !



ni la gambar kaki . be4 operation . beza kn ?


kalau hampa peqati btoi2 kening blah knan isi dia tekeluaq . ni dlm posisi yg dkt


ni keadaan moto ... KCY  2 beb .. moto bru x smpai brapa blan ja 
* ok ni ja la tatapan utk bab 1 nieyh .. tngu bab 2 lak k .. hehehe
p/s : sori gmbr helmet x leh upload sbb helmet 2 xdpt nk d ksan . sma da polis amek tau pon org dh buang 



No comments:

Post a Comment